Adana Lazerle Cilt Yenileme, Adana Lazer Cilt Tedavisi, Adana Lazerle Cilt Yenileme Fiyatları, Adana Lazerle Cilt Yenileme Uygulaması Yapan Yerler, Adana Cilt Canlandırma, Adana Cilt Canlandırma Fiyatları, Adana Cilt Bakımı, Adana Cildiye Doktorları, Adana Cilt Gençleştirme, Cilt Gençleştirme Uygulamaları Adana, Çatlak Tedavisi Adana, Lazerle Çatlak Tedavisi Adana, Adana, Lazerle, Cilt, Tedavisi, Fiyatları 2024

Lazerle Cilt Yenileme tedavisi için Adana'da Uzm. Dr. Pınar Bozkurt dermatoloji kliniğinden randevu alabilirsiniz.

Lazer İle Cilt Yenileme (Laser Facelıft) Kılcal damarlara bağlı kızarıklığı, ince çizgileri, kırışıklıkları azaltan hemen hemen ağrısız ve ablatif olmayan bir lazerdir. Yüzeysel bir cilt yenileyici olmayıp, derinin alt tabakalarındaki cilt hücrelerini uyararak, cildin daha sıkı ve daha canlı olmasını sağlayan kollajen üretimini uyarır. Göz, boyun, ağız çevresi gibi geleneksel ablatif lazerlerle tedavi edilmesi çok zor olan hassas bölgelerin tedavisi için yeterince uygundur.

İnce çizgileri ve kırışıklıkları tedavi eden, genişlemiş gözenekleri küçülten, akne izleri ve lekeleri azaltan, aynı zamanda kılcal damar ve kızarıklıkların iyileştirilmesini sağlayan LaserFacelift olarak da bilinir. Bu tedavinin güzelliği, mikroskopik ışınların, derinin dış tabakasını zedelemeden kollajen üretimini uyarması için derine nüfuz etmesi ve böylece bu işlemin ağrısız olmasıdır.

Lazerle Cilt yenileme, göz çevresi gibi çok hassas ciltlerde bile uygulanabilecek bir yöntem olup koyu göz halkalarının görünümünü azaltmada ve göz çevresi cilt sıkılaştırmada da kullanılır.

İşlem sırasında ağrı hissedilmediğinden, herhangi bir anestezik kreme ihtiyaç yoktur. Tedaviden sonra kişi normal günlük aktivitesine geri dönebilir.

Lazerle Cilt Yenilemenin avantajları

+ Çok hızlı bir tedavi yöntemidir.
+ İşlem sırasında ağrı hissedilmez.
+ Cildi tahriş etmeden, kanallar açmadan etki eder.
+ Kızarıklık yapma riski çok azdır. Nadiren kızarıklık oluşsa da genellikle bir saat içinde kaybolur.
+ İşlemin hemen sonrasında kişi günlük yaşantısına devam edebilir.

Genellikle 2-3 hafta aralıklarla. 3-6 seans önerilir; sonuçlar bazen ilk seans sonrası görülebilmekle birlikte 6. ayda en yüksek etki elde edilir. Kürün tamamlanmasından sonra etkinliğin devamı için, her 3-6 ayda bir, 1 seans tekrar uygulamak gerekebilir.

Bu tedavi her yaş ve cilt tipine uygundur ve diğer tedavilerle birlikte yapılabilir.

En az SPF 30 korumalı güneş kremi uygulanmalı ve özellikle ilk 24 saatte aşırı güneş ışınlarından kaçınılmalıdır. Çok nadiren yan etki görülür; tedavi edilen bölgede kısa süreli kızarıklık veya kaşıntı meydana gelebilir.

Adana'da Lazerle Cilt Yenileme uygulaması, Uzm. Dr. Pınar Bozkurt tarafından yapılmaktadır.